Diggie

maasssa bilder!

Kategori: Allmänt

Det började med att jag skulle visa lite bilder på mitt hår men slutade med att man hittade massa andra gamla roliga bilder xD
kolla alla XD
jag vill göra mig av med mitt hår men jag vågar inte riktigt! :( vill ha frisyr nu till studenten och just den här månaden har jag inte råd att gå till en frisör!
jag och älskade syster :)<3
hos pappa ^^
aah i somras när jag stog och jobbade på ett tak xD
nej nu kan jag inte lägga upp nå fler bilder xD måste iväg till skolan! :)
abow den här också¨! :)
haha så går det när man har långt hår och tjejer ska pilla! -.-
nej nu måste jag sluta hejdå xd haha

Kommentarer

  • BiffeN (kusin) säger:

    Mycket fina bilder Markus! :)

    2012-03-20 | 09:12:33
  • jewelry and agony säger:

    balla bilder ;)

    2012-03-25 | 01:12:45
    Bloggadress: http://jewelryandagony.blogg.se/
  • Ells säger:

    Dreads är så snyggt! Annars kan du bara ha håret uppsatt i en knut, det är också riktigt stiligt samtidigt behöver man inte ha av sig hela kaluffsen :)

    2012-04-02 | 21:33:35
    Bloggadress: http://jademysteries.blogg.se/

Kommentera inlägget här: