Diggie

Lite av helgen/idag

Kategori: Allmänt

Ja hej! :) har ju flyttat till uppsala i helgen :)

Idag kom marcus hit och hälsade på :D jätte trevligt, gick omkring i parken och in i domkyrkan och kika lite sen käkade vi på donken och kika omkring lite :P sen drog han hem så jag vart jätte rastlös. :/ så jag drog till syrran och hälsade på, och när jag väl kom dit så skulle vi ut direkt, jag robin josse och lilla vincent skulle till ett badställe och känna lite på vattnet.. jätte trevligt iallafall :P sen skulle vi till ett annat badställe men vi drog till kullarna i gamla uppsala istället, och ja vi besteg dom största haha sen drog vi och handlade och drog hem till dom och käkade! :D tog bussen för första gången hem till mig ikväll och det gick ju as bra också hehe aja nu får ni lite bilder :9

Min säng/dator hörna :)


byrå :P


mitt vardagsrum :) 


min balkong haha >.< inte klar än dock (A)

om man sitter i soffan på balkongen :)


påväg ner på stan från mig :)


marcus och jag va inne och kollade lite :D


en vanlig bild haha :P


vincent doppa fötterna med pappa hihi :D


påväg upp för kullarna haha 


snart uppe på toppen av kullen hihi :D

en marcus cola! hittade ingen med ett K men den gills! ;)


en jätte trött jag i hissen! :) det va allt nu ska jag sova! haha :D
 




 lalalaLA

Kommentarer

  • Jessi säger:

    Diggar balkongen,den ser soft ut! :)

    2013-06-05 | 23:19:40
    Bloggadress: http://ilikemymusic.com
  • JESSI säger:

    Haha ja jag förstår det,blir nog kanon att softa loss där i sommar.Diggar verkligen duken! :)
    Trevlig helg!

    2013-06-07 | 21:35:08
    Bloggadress: http://ilikemymusic.com

Kommentera inlägget här: