Diggie

heh :$

Kategori: Allmänt

jag kan inte prata med dig när du tittar bort, snälla ge mig två sekunder innan du ger upp.. kan vi inte vara nära bara en minut är det nu nu som det tar slut :/ fast du inte lyssnar vet jag att du hör en då å jag vill hinna säga allting innan jag ska gå.. älskling vänta får jag bara sitta brevid dig det va jag som ville kyssa diiiiig, snälla låt oss försöka igen, låt det va som i en film åååååh.. snälla bli min kom igen ;P låt mig få ha kvar dig och låt det vaaara så.. du tar bort min hand ifrån din arm och flyttar bort, ingenting jag säger spelar längre någon roll, ställer mig i hallen och tänker ska jag gå? fattar inte vad som hänt men jag gör det nog endå, du tar tag i min arm och slänger dig i min faaamn säger förlåt igen, det som fick mig vilja stanna kvar, men det va nog försent så jag gick endå. tänkte efter nått o säga som kan ändra allt, nåt mer än det jag redan sagt, snääälla försök igen, det kan bli som i en film, sen låt det vaa som i en film, ja låt det vaaaa.. ja låt det vaaa!
skulle skriva lyric på låten men vet inte om allt stämde :S mixade ihop tankarna med låten >.<

Kommentarer


Kommentera inlägget här: