Diggie

en mille inlägg!

Kategori: Allmänt

Tjena tjena, idag försov jag mig till kl 12 :/ illa, missade skolan helt :( suger ju... ehm ja tagga imorn istället..
lite bilder från helgen höhö
himlen va as cool!


den här jäveln skrämde skiten ur mig nyss -.-


nu har det blivit knas! texten blir blå.... VAFAN!

aja iaf, va och skulle köpa en bil idag, men den va såld.. hmm innan vi åkte så ringde jag och frågade om den va kvar... sa till och med att vi skulle komma och kolla på den.. as bajs dryga kebabjävlar!! -.- iallafall så hoppas jag att hitta en annan bil jag ska ha som smurfbil i vinter :) om jag nu får körkort tills dess dvs.. men får jag börja övningsköra lite mer så taggar man nog till lite mer hehe

Kommentarer

  • mamma säger:

    Go for it!! go go go! <3

    2011-09-08 | 12:58:22

Kommentera inlägget här: