Diggie

d:)

Kategori: Allmänt

Tjaba! vart en lång sömn idag hehe vakna halv 3 >.< eller nått iaf, så jobbar jag hemma idag :) ska jobba med samhällen tänkte jag höhö, söka efter lite huligan filmer så man får nått o skriva om ^^ idrottsbrott ska jag skriva om hehe så det blir väl lite om huliganer och anabola och sånna saker i think! :) ehm ja om ni har något tips om vilken film som är bra så äre bara skriva :D jag vet några själv men fan behöver lite fler ^^


har precis diskat känner mig nöjd :D diskade allt förutom stekpannorna.. HATAR stekpannor -.- kastruller och annat går bra men stekpannorna är så jääävla dryga att diska! helt ointressant i know men endå >.<
ehm ja snart helg fan! :O fett najs ju :O vill ha helg nu :O och dig jag saknar ^^:*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: