Diggie

BLUBBB

Kategori: Allmänt

Tjena tjena!, idag så har jag inte gjort så mycke mer än att städat mitt rum (LITE) sen gick jag en promenix med marcus på stan osv osv, va typ en random poliskoll där :S började visitera folk som hade en hummer(bil) inte själva djuret ^^  sen sökte dom igenom deras bil osv osv :S öhm ja dom stog och snackade lite granna, tog kort och sen fick dom tralla iväg huh :O knas, sen va det en hund där också :S fett taskiga asså det va tidigare idag :O typ vi 6-7 sen nu när vi åkte förbi vi halv 2 så va hundjäveln kvar! liksom? djurplågeri på högnivå om hunden stått där tills nu? -.-...
men iaf, efter vi drog hem tidigare idag efter prommenaden så kollade marcus på lite idol sen så drog han hem hehe eller ja han han väl gå till sin bil sen ångrade han väl sig så drog vi till västerås i stefans nya bil! :) och påväg dit så träffade vi på moffe och kaz med per,jens och spellebus! :D ja så vi va där i några timmar o käka på max och bara chilla eller ja stog och bara stog,.. hmm sen drog vi hem och nu sitter jag här :P as trött som jag är och ska kolla på thor (Y) mamma hittade min HDMI kabel som dom lånade för jätte längesen så nu ska jag se film på tvn :D fifan va najs jao :D ligga i sängen och ba sova hähä :D så säger väl godnatt  nu =D hörs väl imorn? ;)))))) kanske =D
tagit massa bilder, men dom kommer inte upp nu 8)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: