Diggie

kedäåö

Kategori: Allmänt

hähä hej :) idag har dagen börjat typ as skönt.. förutom i morse ^^ fan höll på att frysa ihjäl mig :D skulle stänga av alarmet och jag trodde armen skulle frysa till is utanför täcket!! haha :D aja, sen gick jag till tandläkaren, rätt pinsamt gick en framför mig, och jag bara väntade på hon skulle svänga -.- men hon skulle tydligen också dit jag skulle, och tydligen till tandläkaren också haha, fett drygt! ba satt där mitt emot varandra, liksom satt och stirra ner i golvet hela tiden, kände mig som en stalker annars haha! aja, det va kul :) bedövningen har börjat släppa nu, men för att jag pratat så mycke hehe :P
ja idag tänkte jag typ efter skolan att jag skulle gå till körskolan och sitta där ett tag :) man lär ju sätta igång på riktigt! ;D
aja avslutar här ]-[3J då :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: