Diggie

11

Kategori: Allmänt

ooooooooooh..... smakar bränt i käften! -.-  "vill du har kvar tanden, eller ska jag ta bort den" vilken jävla fråga -.- IDIOTER.... sen så ska man komma dit kl 8.... en kvar tidigare för att få bedövning, för att det brukar vara problem med att det blir riktigt bedövat.. ah och ja... kommer dit 10 i typ.. sitter till kvart över och då får jag komma in! dom gör något test igen, sen bedövar dom och direkt efter dom bedövat då börjar dom borra och en jävla massa sen efter ett tag? jag ligger där och skakar och typ klämmer sönder stolen! "vill du har kvar tanden eller ska jag ta bort den?" jag trodde han skojjade... men det gjorde han tydligen inte -.- som tur så va jag så smart och sa att jag ville ha kvar den.. omagash :S hoppas det va smart iaf!  ah helt sjukt iaf..
liksom hade bedövning i halsen, fick panik så va tvungen att spotta ut det! liksom? det borde dom ju be en göra automatiskt -.- ah vet inte vad jag ska säga.. helt galet iaf :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: