Diggie

♣♣♣♣♣

Kategori: Allmänt

övningskört för första gången (Y) :D parkera för första gången :P inom linjerna ;D sen efter ett par vändor körde jag till affärn :P där va det bilar men parkera rätt bra där endå tyckte jag :D lätt en 10a ifrån min sida :D morsans vet jag inte ;P ja sen körde jag hem fast våran parkering är helt jävla cp men det gick till slut :D så trånga -.- man vet aldrig om det kommer in en bil till höger om den för alla andra parkerar helt cp -.-  hähä jaja :d ska väl inte gnälla på dom :P har bara övningskört en gång men jaja :D gick fint fint :)  stolt över mig själv :D mamma va ju rätt trött efter att koncenterat sig åt mig och sig själv på samma gång av att kolla åt alla håll så jag inte gjorde nått fel haha men men :D påt igen imorn bah :D


så glad är jag :D va tvungen att göra bilden lite gladare haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: