Diggie

FITTDAG!

Kategori: Allmänt

tja! ny vaken, helt sjukt :O jag vet :S men endå jorden går under på lördag så vem bryr sig liksom, bio ikv..
man lär ju får göra nått kul med sin bästa vän ju :P
ehm ja, går inte jorden under på lördag, kommer jag tro att det är på söndag ist, äre inte söndag så måndag osv osv osv så jag kommer få ett stressigt liv framöver haha galet men sant, jaja ehm  no more writing ska ner och slå sönder ett par högtalare snart, när han basar över min musik då har han nått gränsen på sin jävla cepe hor jävla nivå på sina högtalare.. alltså jag flippar på han och alla mina grannar med, så jag får bara lust att borra mig igenom det här golvet med en sån här BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR sak och typ träffa huvet på han! :@ oj, bra början på dagen jo det är ju såhär va att min pappa verkar ju inte kunna vara ärlig o säga att han inte vill sätta in pengarna till mig som han sagt i 2 veckor nu att han skulle göra.. 3 veckor nästan, aja får mig att tappa lusten att ens vilja sommarjobba där hela sommaren, alltså om lördag inte finns dårå hmm jaja ingen bra morgon det här... riiiiiiktigt jävla förbannad är jag :S no reason.

och min huvudvärk ska vi inte ens snacka om :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: