Diggie

★★★★★

Kategori: Allmänt

TJEEENA! idag har jag varit as trött heeeela dagen, sen har jag praktiskt taget suttit i en bil hela dagen :P förutom då vi spela fotboll, basket och kollat på streeeetrace :P varit soft förutom att en vis person kör som en självmordsbenägen jävla pantad idiot! och sen kan man ju störa sig på den jäveln helt utan anledning typ resten av dagen, men då får man skylla sig själv tycker jag! hm... :P aja fan gibbat lite med steffeförfan! :D asnaiiz! fan sugen på att kolla lite på chuck men ska vänta nån timme till tror jag :P tagga till för lite cs snart tror jag hmm :D aja :P

ett sju jääävla snabbt photoshop redigering jävla jävels jävel! på en fittig bildjävel! aja föfan hejdå! puss på er fortsätt läsa mina onödiga jävla inlägg om ni har lust ;D kan ju va rätt skojj ibland :s alla jävla stavfel osv osv fula jävla bilder man lägger upp ibland. och samma jävla inlägg som ligger kvar när ni uppdaterar osv i några dagar!




OBS! lite blod hmm





hittade inge bomull och ashole sprit så fick bli vanligt sprit och toffsar!





CP JÄVLA RANDOM BILD JÄVEL JAG TOG MED TELEBOBO någonstans med svettsteffeLAN'*

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ginger

    2011-05-08 | 04:26:07

Kommentera inlägget här: