Diggie

troll

Kategori: Allmänt

Tjaba, Kollade på bio igår med farsan, super 8 hette den och den va bra faktiskt :D idag har jag stått i solen och jobbat praktiskt tagen nästan hela tiden! förutom på lunchen :O fått en sån här Linne-bränna haha :D fint de ^^ blir väl samma sak imorgon också antar jag :) hoppas det blir lika bra som det varit idag :D
skruvat upp ca 70 skyltar idag, imorn blir det väl 100+ till om allt går som det ska :D dock så gjorde jag dom första 30 fel så fick byta till dom rätta skyltarna men det gick bra endå :D

det va min dag det, nu sitter jag bara och slappar i min svala källare med ett glas cola :D är rätt hungrig också så kanske ska göra ett paket nudlar eller nått :) vi får se :P aja BYE 



Kommentarer

  • carolinhe med H säger:

    sv: ska kanske dit i helgen, men får se hur de blir med de :D



    haha ja dem var riktigt söta o busiga :D

    2011-06-29 | 23:13:58
    Bloggadress: http://carolinhes.nu
  • Bybelle.se - mode och fotoblogg säger:

    det är ljuset! :)

    2011-06-30 | 19:07:22
    Bloggadress: http://bybelle.se/

Kommentera inlägget här: