Diggie

fest och kalas

Kategori: Allmänt

bilder på min födelsedag och magnus kalas :D och mina dagar hos josse :P myyycke bilder nu! =)

mitt kalas



Det va det va lite av mina bilder, här kommer ifrån dagarna jag sov hos syster<3

när vi hälsade på gammel mormor :D
moster och gammel mormor, eller vincents mammas mammas mammas mamma :D hahaha
på magnus fest i helgen :) "fest hos mange"
födelsedags barnet ;D
finns så mycke mer bilder men orkar inte lägga upp för sitter på morsans laptop.. och jag kan inte laptops så bra så det här får duga! heejdå ;D orkar inte förklara bilderna heller så det får ni lista ut själva, "en bild säger mer än 1000 ord"

Kommentarer

  • Madde säger:

    Åååh lilla bäbis värsta sööt :)

    Hahahaha gillar blås-bilden på Marcus btw.

    2011-07-21 | 18:30:41
    Bloggadress: http://mdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: