Diggie

...

Kategori: Allmänt

ja ni... vad ska man säga, lätt dom sämsta dagarna i mitt liv :S
har inte gjort så mycket alls idag, typ käka frukost, stirrat på väggen, och typ cyklat och handlat! självklart punka så det gick ju inte så super bra och cykla -.-
ehm ja kom hem och käka lite, orkade inte steka på nått skött idag som jag skulle. jag ville egentligen bara lägga mig på golvet och dö typ hah va så trött när jag kom hem iaf :) alltså typ kändes som att jag lagt mig naken i en hög med brännäslor och rullat runt! så kändes det som på kroppen.. fick typ panik! :(
startade precis tvn och det har börjat någon film som kanske går att kolla på medans alla andra filmer blir klara (= fuyck filmen på tvn suger -.-
ah ehm som sagt! har nog inget att skriva så ska nog bara gräva ner mig ett tag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: