Diggie

blabla

Kategori: Allmänt

tjena tjena :) tack för min sömnlösa natt! idag försov jag mig.. så det blev ingen skola för jag försov mig såååå länge :) eh ja sen så träffade jag erik en sväng och vi åkte hem till kevin och va där en kort stund, hämtade mitt skärp som han lånade för någon månad sen hehe :D efter det så skjutsade erik mig till affärn där morsan hämtade upp mig och så åkte syster och syster son och vincen och ja mamma då till min andra syrras kille och firade honom :) trevligt trevligt.. efter det så har jag inte gjort så mycke mer än att ha suttit här vid datorn hehe, vincent ligger och gråter hör jag hehe :D
jätte söt och busig hund med laser öga :D
deras jätte gosiga katt också :D den va nästan lika stor som hundvalpen :O om inte större :O stor va den iallafall hehe
har inga andra bilder som blev någolunda bra :P kan inte inställningarna på min telefon så bra så får as kassa bilder inomhus har jag märkt hehe

Kommentarer

  • Carro säger:

    Det var kul att du också ville följa med. =)



    Jaaa, du ska se katten(Tiger) på vintern. Det enda han gör är att sova - gosa - äta - springer ut och kissar lite snabbt - sen sova hela dagen lång.

    Så underbar<3

    2011-08-31 | 21:24:57
    Bloggadress: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här: