Diggie

Kategori: Allmänt

tja! händer? okej, förstår här händer det inget alls :/ kul att du har kul ikv iaf =) japp aja..
inget bra på tv, mår illa like always, kom på precis nu att jag fyller nästa månad :O brukar iaf komma på det 3-4 månader innan jag fyller år så jag liksom tänker på det emellan åt men nej nej, jag lovar jag kommer glömma bort att jag fyller.. fyfan det skulle bli överaskande att någon kom en med en skål med jordgubbar och glass på morgonen hehe klassiker (Y)! 
aja hm ja ni jag är seg och trött idag :P inte hänt ett jäkla skit på heeela dagen :O sugen åp att lägga mig i sängen en sväng, det är just sånna tillfällen man vill ha en laptop! :O
oh ja juste jag kanske ska få sommajobba hos farsans jobb i sommar :) blir la najs :P vara i uppsala som omväxling hehe bott i sala nu i över 13-14 år jao :P om inte mer minns inte ^^ men jaja hej sålänge =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: