Diggie

heltointressant!

Kategori: Allmänt

såg att min blogg visas som ej aktiv! vafan äre här...... ska skriva ett feting inlägg nudå!

va låg vaken i mörkret typ heeeeeela jävla natten! typ 1 timme kvar tills jag skulle gå upp, då ba äsch vafan kan lika gärna vara vaken ist.. så öppnade ögonen jäklar va det stack till haha men försökte igen och fick upp dom, då vart jag vaken igen ^^ ah men sen så ba poff så kommer jag inte ihåg nå mer :S kommer bara ihåg dom gångerna jag blivit väkt och larmet har tjutit osv osv >.< ah men iaf, funderar på att typ storstäda mitt rum... :O skulle behövas! kanske blir visning på lägenheten om några dagar också, soft! hoppas det blir en snabb flytt :O
ah ehm ja! nej nu vart det tomt i huvudet... -.- eh jo! typ vaknade 2 idag >.< slutade skolan 2 >.< illa! :O
nytt försök imorn! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: