Diggie

polisanmälan...

Kategori: Allmänt

det va såhär va.. en idiot flög på mig och kärring som han är slet han tag i mitt hår, jag knuffade bort honom, han är för det första längre än mig, väldigt onödig, med tanke på att jag knappt känner han och han har absolut ingen rätt av att slita mig i håret i onödan... han hotar med att skära halsen av mig och jag visar, bring it on.. vi står mitt på dansgolvet och sen helt plötsligt så flyger en väktare på mig alltså med hans onödiga grep runt min hals så blir ju jag ganska chockad.. liksom jag tänker ju inte på att det är en väktare som är på mig, jag tänkte att det va en polare till han vars namn är onödigt att nämna -.-, iaf efter det sliter han iväg mig och säger att han slänger ut mig om jag inte sköter mig! och liksom? vad tänker lilla jag då.. jo att varför ska han slänga ut mig om han såg hela situationen!.... han såg ju föfan när idioten flög på mig! och jag försvarade mig liksom :S så efter det gick jag efter han och knackade på ryggen och sa du såg ju hela situationen, varför flög du på mig!!! han sa bara jiddra inte för då slänger jag ut dig, och som annat folk sa efter all händelse är att han hade slängt ut en massa den kvällen! typiskt nybörjare -.- makt okontrollerbara...! aja, tillbaka till händelsen.. han försvann och några vittnen kom fram till mig och jag är ju fortfarande såklart, han för det första tog slog stryptag på mig så jag flög in i väggen, det va ju inte direkt löst heller, både huvud och rygg gjorde ju ont av händelsen, så vi gick och pratade med en annan väktare som kan ha sett han, så den här väktaren gav mig ett tips, fråga efter hans nummer på hans "väktar bricka" det är personligt och ni kan anmäla med det, och när jag hittar han och vill prata med han så går vi iväg från all folksamling och så säger jag att jag kommer polis anmäla han, självklart så skrattar han hånsamt som "good luck" typ.. anyways, så börjar jag prata med en annan väktare som kommer och försvara han, och medans mitt vittne/kompis pratar med väktare som angrep mig, så ber väktaren mitt vitte att hålla käften, han frågar ursäkta? vad sa du? han sa, va tyst. och mitt vittne fortsätter, det där va inte det, vad sa du? och så fortsatte det ca 2 gånger till och då sa jag du sa ju för i helvete håll käften, då sa den andre vakten, jag tycker du ska lugna ner dig, (tror jag, det minns jag inte) men iaf så säger vakten som flög på mig, du tar "vittnet" som jag kallar det, och jag tar han (mig) så tog han grepp om mina armar och vi gick en bit, liksom okej om han ska ta grep om mig, men vafan mina armar ska inte vara RAKT UPP!!!!!! så det gjorde ont och jag slet loss ena armen sen så gick vi ett närmare ut gången och så tryckte han mera till slut vred jag armen om hans nacke och då är det tydligen våld mot tjänsteman? liksom vafan när kom respekt mot kunder fram liksom? när fan föddes han? jag trodde man skulle försvara dom som blev angripna inte ange sig på dom som blivit angripna -.-!
aja det slutar med att eftersom jag har nackgrepp på honom så flyger 3 till väktare på mig och så ligger vi där på backen.. jag med hanbojjor och sen står jag där utanför med polisen i förhör.. ja det va min natt det hehe
-
bortsett ifrån den dumma väktaren och den andra idioten så tyckte jag det vart en lyckad kväll :) väktaren är polisanmäld och jag är polisanmäld men marcus har en fet bil iaf :D
-
jag som tänkte, ja det är vad som helst kan hänta lördag :)
har ju trots allt ett flertal vittnen till vad väktaren gjorde mot mig, så hoppas han får vad han förtjänar! för jag är totalt jävla trött på att folk ska få behandla mig som dom vill, vare sig dom är "tjänstemän" eller vanligt  folk -.- visa respekt för fan.. det är ni som letar bråk inte jag... okej? :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: