Diggie

tjoho

Kategori: Allmänt

tjenare! 
 
 
ja man har ju lite inlägg att läsa ikväll! :) 
varit på öland en vecka! riktigt trevligt :P blir väl lite små kommentarer under bilderna när man nu orkar lägga in dom, + att min polare marcus har typ 1000+ bilder som jag ska ha! ;D en heeel del! fast det är orensat så det blire väl lite mindre efter man rensat dom :P
 
Riktigt jäkla trött btw, blev en lång resa hem >.< 8,5 timmar från eriksöre till sala och vidare till uppsala.

jag åkte med min polare och hans familj till sala sen åkte jag med syrran och hennes kille till uppsala hos farsan, så den timmen är inräknad också ;D

Kommentarer

  • brander säger:

    sv; haha naee.. nu flagnar jag riktigt ordentligt -.-

    Svar: haha har börjat jag med :P satt nyss o borsta bort från axlarna :P
    Markus

    2012-07-02 | 12:36:30
    Bloggadress: http://branderof.se

Kommentera inlägget här: