Diggie

qwerty

Kategori: Allmänt

Tjena! :P öhm, vaknade ganska sent idag hehe stressa till skolan så kom dit en stund innan det va lunch, inte sån god mat kan jag säga -.- usch! iaf efter lunchen satt jag och kollade på film på telefonen hähä ;) helt värdelös lektion må jag säga! :) hade sån huvudvärk och ont i nacken så gick hem lite tidigare, när jag kom till gården så såg jag att mamma va på väg till bilen så åkte med henne till västerås där jag fick goodare lunch hehe :D MAX! :D ehm ja sen drog vi till sjukgymnasten sen vidare hemmåt igen.. :) öhm sen drog vi och handlade lite sen fortsatt resa hem höhö han bara vara hemma ett tag sen drog marcus och jag hem till mr fick och mrs frisk ;D där vi hängde ett par timmar, vi kollade lite på idol och spelade på telefonerna haha >.< trevligt va det iaf =) sen skulle ficken på äventyr så då tyckte marcus att vi skulle äventyra oss hemmåt, så då gjorde vi det! nu när jag kommit hem har jag kollat lite på gummball och sen kollat på film hehe aeon flux, fett gammal men den va bra :D
ja och nu sitter jag här, trött/pigg, jag vet inte vilket än, båda känns av haha.. ja min dag det! längtar inte tills imorn då man ska till skolan igen :/ idrott och massa andra värdelösa lektioner! :O har dessutom ett prov som bestämmer om jag får godkännt i samhäll.. vilket jag redan vet att jag har IG i.. hehe har man väl hamnat efter så blir det svårt att komma ifatt.. :/ har trotts allt ja ALLT kvar ALLA inlämningar och prov kvar som ska göras hehe va lite kul när hon sa det inför klassen :$ naat :P aja kommer inte på så mycke mer o skriva :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: