Diggie

^

Kategori: Allmänt

my mind is freeze when i think of you, belive me when i do it all the time my body gets no reaction from my brain cus all it does is concentrate on you<3 fan va kass engelska man har men det låter så jäkla mycke bättre när man tänker det ^^
iaf trött som man är ska man gå in o duscha sen bär det av till skolan för att sitta där en hel värdelös jäkla dag! slutar halv 4... suger totalt! kommer förmodligen decka när jag kommer hem men må så bli då! då kanske jag iaf kommer iväg på min första svenska lektion imorn ^^ fan försover mig och försover mig! när jag är trött och ligger i sängen så kan jag inte sova! vafan äre för fel på mig.. har inte direkt någon lust med att ta sömnpiller heller! tänk om man aldrig vaknar igen liksom... :O aja det får bli mitt sista val >.< fucking shit damit lol 123 spökar ska duscha hejsvejs! gorillarooooooompa... fett tråkigt ja men hejdå vafan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: