Diggie

lördag...

Kategori: Allmänt

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG idag! :D fett nice, känner mig typ halv ut vilad >.< fast kanske för att jag dygnade igår natt, sov 2-3 timmar sen somnade jag typ 6-7-8 i morse haha vaknade runt 14 - 14.30 hehe men men :P
ikv hade jag planerat att dricka öl iaf :) blir i västerås (Y) ehm ja jag vaknade upp med en svullen tå >.< haha ..
solen skiner idag iaf :) hoppas det är varmt ute, för i mitt rum är det svin kallt >.< det är konstigt nog kallare i mitt rum än va det är ute :S knaas hehe.. ah igår satt jag och kollade på alla video inspelningar jag hade bland alla mina bilder/filmer haha kollade igår och jag har 5054 bilder på datorn hehe >.< 2 backups och en för endast bilder haha :D knas knas :P aja ehm
igår såg jag på atlantis :$ klassiker :O jag tycker det är kul att se på gamla filmer man inte sett på flera år, man typ minns vad man gjorde sist man såg den ^^ eller så minns man inget allt och får ett nytt minne av den =D
aja, vet inte vad jag ska skriva mer, men dasset ropar på mig :P hejdå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: