Diggie

--

Kategori: Allmänt









kul att allt är så jävla simpelt för dig.. och svårt för mig... vi gör si och vi gör så men vi är vänner.. visst... bästa killen du träffat.. det känns som att jag är den sämsta eftersom vi måste säga upp kontakten!.. det konstiga är att jag tror fortfarande att det finns känslor där inne hos dig.. för annars har nog allt under den här tiden varit fake, eller kanske inte fake.. men nått iaf! med tanke på känslorna du visat för mig.. vet inte vart jag ska ta vägen asså...








Kommentarer

  • Anonym säger:

    Inget av det här har varit lätt för mig Markus... Det har varit minst lika svårt för mig som för dig! Det är tråkigt att det blev som det blev, men du betyder fortfarande mycket för mig.

    Jag vet att jag inte har gjort rätt hela tiden, men jag har ju förklarat för dig förut...

    Jag finns här om du skulle ändra dig och vilja satsa på att bara vara vänner.

    Jag finns här om du bara skulle vilja prata ut, eller skälla på mig.

    Jag finns alltid för dig oavsett vad.

    2011-10-13 | 20:48:26

Kommentera inlägget här: