Diggie

★powerup★

Kategori: Allmänt

jag åkte till avesta med dennis,ida och marcus bilen krångla så gick typ bara 50 km/h men ibland snabbare :P sen stanna vi där i typ 20 min, sen åkte vi vidare mot västerås typ någon konstig väg, men bilen krångla så det gick bara i 30 km/h typ :S fett knas plus att vi fick stanna massa gånger påvägen höhö, jäkla T-ford! vi stannade bara i vås i en halv timme kanske sen donken och vidare hem :P:PP
juste sätena är typ as fjädriga så man studsade as mkt i varje litet gupp! :O sen så va det nå arbetsgrej på vägen så det va en as djup avskärning på vägen så då guppade man och jag va inne i telefonen så blev chockad, sen så va det ju självklart ett en kant för att komma upp på också och jävlar ni! jag reste mig från sätet! :O alltså hela jag va i luften, jag kände mina fötter släppte ifrån golvet :S inge bälte fanns i bilen heller haha fan 80 bast gammal bil jävel såatte :P men men det har varit ett par trevliga timmar i bilen :D haha långtråkigt bara ^^ lite cs och film på det sen susar man gott i sängen :)))

SOVIT 16 h inatt också :O eller ja blivit uppringd och spammad på datorn så man har vaknat någon gång också hah skitsamma, hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: