Diggie

15 dagar kvar! :D

Kategori: Allmänt

Tjeeeeeena gott folk! :D vad händer?
suttit vid datorn och softat hela dagen :P fest igår, slarva bort min mössa :( knäckt näsan så den är räääätt svullen hehe :D börjar bli snuvig också ^^ kan inte snyta mig! >.< as jobbigt haha
haha morsan tappa typ hakan när jag gick ut ur rummet haha :D

aja det va iaf en riiiktigt soft kväll igår :P har någon minnes lucka hmm :P men men 

ah och ska egentligen ha praktik i 4 veckor framöver :P men ska vara i skolan och chilla :D

btw så har jag ingen känsel på näs spetsen haha :D knas >.< fan vet inte vad jag ska skriva, men ska iaf lägga upp en snygg bild på mig och inte en på hur jag ser ut nu, för då skulle ni hoppa sönder datorn och springa runt jorden ett varv :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: