Diggie

heh

Kategori: Allmänt

hejdär! vart lite dricka igår hehe va på hundra dagars festen igår med marcus :P dock lite mer än 100 dagar för mig men endå ;) 
fyfan va gott det ska bli att äta lite :P mina shots höll sig inte kvar igår när jag kom hem... usch ah ehm jag sov lite i hallen och på toan och sen i sängen för en gång skull! haha men kul hade jag endå :P trevlig förfest hemma hos lina typ marcus och jag sen alla tjejer hehe :P 
hm ja vet inte vad jag ska skriva längre hehe tog typ 20 minuter att skriva det här bara :P fastna med blicken typ..

ja jag bada i typ flera timmar nyss.. fett skööönt! somna lite där också hehe

Och mamma är fortfarande kvar på sjukan efter snart ja snart typ vad äre 3-4 dagar hmm vi behöver någon som kan diska efter magnus och mig, och en som sköter maten hehe  ja brb äta mat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: