Diggie

glöm inte

Kategori: Allmänt

hej och hå! vaknade för sent idag! :O skulle med marcus och kolla på sean banan kl 2 :O 

idag är jag riktigt irreterad på min familj! speciellt mamma som skriker på en det första man gör! jävla idiot säger jag bara.. inte fan skulle hon tycka om om jag höjde rösten mot henne... 
aja tänker inte vara hemma idag! 
vill men tänker inte.
ska käka lite frukost nu sen hoppas på det bästa att den här dagen blir bra och inte stämmer in på horoskopet 100% som den gjort hittills utav morgonen.. :O

btw så funkade faktiskt den här länken jag la inte igår för det va ju min syrra som hade den sen blev jag medlem också och då fick hon cash för att jag blev medlem :O fatta as nice! okej det kanske inte är så att man tjänar så bra att man slipper jobba och börjar förstora läppar och tuttar och kränker folk och ser för jävlig ut som usch den där ni vet ;) 
men det är något iaf :D klicka på bilden under bli medlem och starta tjäna lätta pengar!


Kommentarer

  • Cissi säger:

    sv: ahh dom e supersköna!

    vart skulle du kolla på sean banan?:)

    2011-03-12 | 16:44:24
    Bloggadress: http://memyselfandii.blogg.se/
  • Femme Britney säger:

    Very Nice blog!

    Problaly, I can't swedish, but norwegian :-D

    2011-03-12 | 17:52:49
    Bloggadress: http://femmebritney.blogg.no

Kommentera inlägget här: