Diggie

Kategori: Allmänt


tjena, va som sagt i stockholm igår och va på fenomen med alexandra och hennes bror med erik och marcus :) riktigt trevligt förutom att programmet sög ^^

nu kommer massa bilder som ni egentligen inte ska bry er om utan det är för min egen skull ;) hähä

en bro


en glad kusin :D


en random bil


hähä


alexandra och hennes bror =)


tunnel jao :D


inne i tunneln! aight? :D


påväg ut ifrån tunneln! aight? :D hähä


en väg :D


en till väg men tror den gick åt fel håll hah :D


en sjukvårds transport bil jao 


Tunnel! :@


Mer tunnel!!!:@:@


Ännu mer tunnel!!!!!! :@:@:@


ett random garage tror jag :P


typ is längs klippväggarna :D


den här bilden vart riktigt ball faktiskt! :D något jag ska arbeta med sen jao :D


en till tunnel jävel!:@


en till bro :D


lite ovanför bilden så va det en cykel bana som hade en dead end, ett tvärstup ^^


vilket pucko som fick i en pucko i en ballong, det va höjdpunkten för henne den dagen :D


först i kön och en tung subaru jao :D


vi satte oss längst bak för att slippa bli filmade :P är faktiskt glad att vi gjorde det för jag hade fått panik om jag blivit ihop klämd bland massa annat folk hehe


vi va dock ensamma på våran rad hehe =D


där nere står uri geller som sedan kom upp och skaka hand med mig och gav mig en klapp på axeln :D ja sen hälsa han på några få till men endå aight fan fick skaka hand med han iaf :D sen va det många fler kändisar där nere :) eller ja det va ju egentligen bara kändisar på scen :P


sen va det ju såklart tunnlar påväg hem också men dom va man för trött för att knäppa kort på ;) :@ hehe :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: