Diggie

Check check och åter check!

Kategori: Allmänt

UPPDATERAT!

idag har jag spenderat dagen med stefan och marcus, vi har typ filmat as mycke och fotat :P drog en aros special också (pizza) fett gott :D sen spelade vi lite basket fast marcus kunde inte för knotten ville äta upp han.. sen drog vi hem och så sitter man här hähä spelat lite ska kolla på film snart :)

ehmm ja mina dagar framöver (Y)  imorgon bitti drar marcus och jag till siggefora över natten :D soft soft, sen drar vi till sala igen och då ska jag och typ 50 st till med varsina gummibåtar dra till dammen i stan och ro omkring ;D sen så drar jag och the other's till västerås på streetrace :) awesome och på söndag kl 11 ska jag och stefan dra och köra paintball med hans polare och massa andra randoms jag inte har en aning om vilka dom är hah, blir nog en skojj upplevelse :D fullt upp hela tiiden :D

BTW jag får utslag av ett shampoo jag använt i flera år -.- eller ja jag har slutat med det shampoot nu men prova bara :S lol hmm! ehhe hehe hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: