Diggie

312541prutt

Kategori: Allmänt

skönt att få komma till sala ett tag nu sen jobba en vecka sen är det ett litet lov iaf tills skolan börjar :D det är najs :P är jäätttte trött idag :/ hade skit svårt att sova! det va som att sova i en bassäng för sover ju i källaren och det va så jäkla fuktigt allting, och andra små saker som störde mig men får tydligen inte ta upp det i internetvärlden, tycker det är konstigt med tanke på att jag pratade inte om någon person när jag la upp det på facebook.... aja min stubin har blivit kort dom här veckorna, måste få vara i min egna kojja ett tag... (mitt rum i sala).
oooch jag försov mig idag pga omständigheterna, vilket inte va så kul hmm hade ju min lilla rutin innan men den funkar inte längre :S en klunk cola, packa lite sen gå hem till syster sen vidare till sala, vi hörs väl typ kanske på söndag? eller? vad säger ni? ja det gör vi :D jag hörde erat skrik som lät "JAAAAAAA" (FOREVER ALOOOOOONE) ;( hahaha >.<

Kommentarer


Kommentera inlägget här: