Diggie

nyårs dagarna :)

Kategori: Allmänt

som sagt! gott nytt år på er! :) och STORT grattis på marcus 19 år :D 
igår vart det ja rätt mycke dricka det va kul, mkt som inte blev som man förväntade sig också =p men det slutade iaf bra :P vakna med typ halv tuggade nötter i käften!! så mådde riktigt illa när jag vaknade haha =D käka lite pizza när jag vaknade, gick till affärn och köpte cola och vidare till marcus ett tag sen åkte vi nästan direkt till västerås :) kom hem nyss.. OCH jag har jätte ont i ryggen och ont i mitt ben -.- jag skulle glida/grinda på en bänk, men så fastnar jag med mitt ben på armstödet på bänken så benet fastnar och jag ramlar ner på marken hehe så går det förbi ett par och säger ja han förvarnade dig iaf för marcus skrek du kommer ramla..  hähä ja det va dom här dagarna iaf :)



ska ju snart flytta igen! asskönt.. in till stan breve gallerian! :) gillas!





Kommentarer

  • Carro säger:

    Haha, jag somnade inte förren halv 7 imorse. :(

    Usch jag kunde verkligen inte sova. :)

    2011-01-02 | 14:24:09
    Bloggadress: http://carrowski.bloggerska.se
  • Bybelle.se - mode och fotoblogg. säger:

    haha asså de e ju lite av en barnfilm.. ;) fast typ världens. bästa. barnfilm. :D

    2011-01-02 | 18:32:05
    Bloggadress: http://bybelle.se/

Kommentera inlägget här: