Diggie

bueh

Kategori: Allmänt

fan att skolan ska va en enda plåga! -.-
magnus väckte mig i morse, jag ville sova vidare men sen ringde mamma och väckte mig så tillslut efter ett jävla tjat gick jag upp.... gick till skolan, ingen där i klassrummet kom på att jag hade min första musik lektion idag.. gick dit va där i 3 jävla timmar helt värdelöst, kände inte en jävel, gick tillbaka till skolan, fortfarande ingen där ingen lärare heller... pallade inte sitta ensam i skolan så gick hem! käka lite frulle och sen film, käkade lite fin mat som magnus lagat! (Y) asgött.. sen drog jag till erik och kevin o kolla på film och chilla lite soft soft.. nu ligger jag här i sängen och tråkar järnet! är trött som en uggla :O men vaknar väl till snart hähä

brb måste pissa! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: