Diggie

1

Kategori: Allmänt

fitt helvete:@ jag orkar inte! är så sjukt trött så ni anar inte.... att flytta är en grej med att orka packa en annan.. speciellt när vi flyttar på fredag -.- så ska dom blanda in annant skit som den där jävla husvagnen också... skotta de skit taket... antar att det blir jag, bara för att jag är lättast -.-.. men står man på de så skulle skiten kunna vika ihop sig som ett pappers hus! ursäkta det här damp inlägget men vad gör en ensam varg i den här skit världen -.-

Kommentarer

  • Carro säger:

    Det gick väl bra att skotta?, och du vet ju att mamma är sjuk. :(

    Men jag tjänar inte pengar heller på Coffee house. Jag funderar på att sluta redan imorgon. Det är liksom inte min typ av människor. :(

    2011-01-06 | 16:38:49
    Bloggadress: http://carrowski.bloggerska.se

Kommentera inlägget här: