Diggie

Kategori: Allmänt

okej, såhär yr och illamående va det verkligen längesen jag var, tanken att lägga mig o sova är något jag inte ens vill tänka på, alla tankar som kommer ploppa upp.. har suttit och drivit bort tankarna med ett par chuck avsnitt.. men är nog inte så jäkla bra om jag gör det hela natten! bara under stunden jag satt här o skrev så hade jag nog miljoner tankar! fan man kan nog kalla mig chuck med en intersect i huvudet.. alla bilder, alla minnen allt! en reboot är nog precis vad jag behöver.. har kommit fram till en sak iaf, varför jag tycker chuck serien är så jäkla bra.. för att alltså skådespeleriet passar precis in på mig, känslosam,villig o ta en fight.. jag kanske inte har en massa hemligheter som kommer upp men en jävla massa minnen, och lika envis är jag också, så jag kommer vänta på min chans på att få försöka igen, jag kanske inte är den bästa på just det här men jag är mig själv och det vet jag att jag är bäst på för ingen är bättre på att vara jag.. hmm oavsett vad så är jag iaf fortfarande glad för din skull och hoppas på det bästa, men just nu så är andra saker viktigare, som tex att gå på den där fittiga jävla rättegången.. den där råttan ska då jävlar få be om ursäkt!! nu ska jag salta mina sår och gå till säng!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: