Diggie

fuck you :)

Kategori: Allmänt

tjena! min dag får visas i bilder! idag vaknade jag och gick ut sen har jag varit ute tills nu :O åkt ca 30 mil också...
påväg mot västerås efter vi varit och köpt en iphone i fagersta
jag upptäckte att jag hade en kamera på framsidan ;)(mycke bilder)
en fin sjö! :)
efter en shopping runda på stan så drog vi hem till stefan och hämtade upp han så drog vi till ett kebabställe så han fick äta :D
smiley :D
sen drog vi till streetracet, vi va dom första som va där som "public" haha
fett najs :D
det där funkar ju det också :)
ouff den här! också! typ alla fick hålla för öronen :O barn hade hörsel skydd förutom en dum jävla morsa som är där med sitt barn som inte ens kan gå än och så håller hon inte för öronen på den stackarn! det bara smattrade och small... man såg ju alla andra omkring dom på andra sidan som höll för öronen till och med! -.-
hehe vi satt på ett lastbils släp :) fett najs (Y) vindskydd och allt haha :D
jag trodde jag filmade när han burna! men det gjorde jag inte, men kan fixa så ni får se racet istället :) för det han jag filma... men det får bli i morgon dock :D (who cares.. ingen läser endå :O)
bilden blev oskarp men jag gillar den endå! ;)
så jävla grov ljud bil så det är inte sant! :O
marcus tog den här :) blev då fan inte bättre än mina.. :)
min nya tröjja! :) och så ser man min nya mobil där till vänster också random :P
ett stycke till tröjja! redan skitig dock -.- FAN! klart som fan att alla vita tröjjor man har ska bli skitiga redan vid första användningen -.-
en till tröjja! as mysig :O
ah nu äre väl en 19 jävla filmer men dom pallar jag inte fixa och länka nu... för nu ska jag sova! :D godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: