Diggie

ruhwghwegpö2h

Kategori: Allmänt

när två saker inte arbetar ihop så blir det ju alltid en krock mitt emellan och det är nog den klumpen i halsen man får.. jag har haft den tillräckligt länge för att börja tycka att jag borde svälja klumpen så man kan andas lättare.. svårt att känns som att det förhållandet mellan två människor, det vi har bara hänger i ett par strån som i sin tid inte klarar tyngden så dom lossnar vart efter :/ jag är berädd att styrka dom trådarna, men det verkar som att du tynger ner dom och tror att det är stabil och att det kan fortsätta så här men det är nog inte så lätt inte när det spökar i mitt huvud och hjärtat bara leker med ens känslor.. jag vet inte vad jag ska ta mig till :( du tror dig veta hur min situation ser ut men du vet fortfarande inte hur det ser ut inners inne för mig, alla har ju olika tankar så att säga :/ men men jag antar att jag är beredd att vänta tills den sista tråden faller eller tills repet är knutet :/<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: