Diggie

111111

Kategori: Allmänt

1. Det första du tvättar i duschen? ja håret i gues?
2. Gillar du kaffe? alltså det går att dricka! med socker och mjölk :P
3. Hur mår du just nu? lite trött, men livet leker liksom vidare ^^
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? e 

5. Berätta om din senaste dröm? oj haha ja jag skulle få min lön efter jag jobbat ^^ det skulle vara exakt 74 tusen haha :D me dont know why!

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? lätt tacos är ju godast! sen kommer väl typ kött ^^ mums  
7. Vad vill du ha just nu? dig ^^
8. Har du räknat till 1000 någon gång? nej :P
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? skrapar ;D

10. Använder du smileys? jämt! :D
11. Har du träffat någon kändis? japp :)
12. Gillar du keso? nää
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? vill du bli mitt runkobjekt :S satt o lyssna på den haha
14. Vilka städer har du besökt? oj oj oj
15. Är dina föräldrar stränga? nä
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? ah lätt!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? ööh ah risen godis påsen ^^ 
18. Brukar du hyra film? nee :P men va inte så längesen jag gjorde det :)
19. Var kommer du vara på lördag? i min säng heela dagen!

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? jag satt framför tvn ja!
22. Vad åt du till lunch? har inte ätit lunch!
23. Har du lockigt hår? maybe :$
24. När grät du senast? -
25. Har du gått in i en vägg någon gång? vet inte :O
26. Favoritårstid? S O M M A R
27. Vem höll du senast i handen? madde<3
28. Sover du med TVn på? mja gjort det hela sommaren!
29. Tycker du att du är gammal? ung som en nä vi stannar där..

30. Är du mörkrädd? nope :)
31. Gillar du ditt liv just nu? för det mesta :D
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? med rinnande vatten (Y) 
33. Har du bra syn? duger :O
34. Var är dina föräldrar just nu? uppsala/siggefora tror jag :S annars är dom väl där dom är haha :D 
35. Vad har du på dig just nu? shorts och kalsonger lol
37. Hatar du mer än 3 personer? lätt att jag verkligen hatar 3 personer hehe (HATAR)
38. Använder du sushipinnar? hmmm skulle vara kul ;)

40. Äger du ett vapen? bara hemmagjorda :)
41. Vad var det senaste du köpte? oj, snus,10x energydrink,och tuggummi :)
42. Gillar du ditt hår? ibland ja
42. Gillar du dig själv? jag duger ;D
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma  
44. Hur ofta använder du MSN? varje dag
45. Brukar du få komplimanger? för vad? haha(sällan)
46. Isåfall om vad? hm :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: