Diggie

Kategori: Allmänt

tjena, bakis idag hmm aja eh, vi spelade lite fotboll och sen drog vi ut till stefan och grillade, spelade lite fotboll och poker :D sen fick vi skjuts in till stan då vi va hos adam det va kul! till slut :P jag och stephanie lovade varandra att inte lyckas spy :P tror vi lyckades, iaf jag :D haha ja, sen helt plötsligt hade en deckat, den andre gick och la sig, sen stefan och sabina sen gick stephanie och la sig så jag blev chockad, ena stunden tyckte jag det va fullt ös men sen så typ sov alla haha bara jag och adam som skulle festa hela natten ^^ fast jag drog hem ist :P popopopopolisen åkade förbi ;D

BILDER!!!



Sneekade på Timmy Tha Dog :P


Busted! hahah crap :(


jag kan väl posea (alltså stavning? ;:S)


tha dog has eaten ;D tror vi åt kött för 2-3 familjer :D haha


Brat ;)


Hockey frillan! :D haha


happy team :D


fan va tråkigt dom ser ut o ha haha timmy blockar :D


kevin med keps ;D


sover du?


näee ô_ô



tack för mig ;D (happyteam party 100% fick idag!) :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: