Diggie

Kategori: Allmänt

Shululululu, har varit i skolan, åkte inlines dit fett soft, har prov imorgon fast jag har sovmorgon.... suger!!!!!1 hmmm bajs, aja kvart över 8 ska jag upp... aja iaf, tillbaka till idag, jag va i skolan, sen kom erik och hämta mig och så åkte vi ut till till mostern min och hans far så att säga :P jaja dom har myyyycke djur så vi kika runt lite på bebis getterna osv osv osv osv sen så födde deras hund strax efter vi drog där ifrån också :O kul att träffa alla kusiner ^^ typ 3 foster barn så man kan säga att det är mina kusiner också ;) haha så söta :D sen min riktiga kusin filippa kom direkt och krama mig hähä så söt så :D jaja sen åkte vi hem till eriks mama och fika litegrann tills marcus ringde och ville ha sällskap till västerås haha så vi åkte dit tillslut efter lite tjat av marcus :D käka lite donken hälsa på stefan och fan nu börjar det bli jobbigt och skriva, sen åkte vi hem jag tog inlinesen hem ifrån erik, riktigt soft, fortfarande varmt ute osv :D nu sitter jag här och heckar vid datorn! fyfan va mkt stav fel! sug kuk vafan äre här det går inte att skriva, får kramp S_HII_IIT!½!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: